FANDOM

Oryginał Edytuj

Dobra pozycja, przekonywujące reinterpretacje Bachofena i Freuda. Jedna z lepszych pozycji zajmujących się teorią matriarchatu, szczególnie do ciekawych wniosków dochodzimy jeśli skonfrontujemy ją z ideą współczesnego feminizmu. Dobrze pokazuje w jakim ślepym zaułku od dłuższego czasu znajduje się ta idea i dlaczego w wielu państwach tak słabo przędzie. Artykuł o homoseksualizmie był mało odkrywczy, Fromm nie tworzy tam jakiejś nowej koncepcji, spodziewałem się po nim więcej. Poza tym utrzymuuje sie w sumie na równym, dobrym poziomie, polecam.

Źródło Edytuj

[1]

Przykłady użycia Edytuj

Dobra pozycja, przekonywujące reinterpretacje Chomsky'ego i Freuda. Jedna z lepszych pozycji zajmujących się teorią patriarchatu, szczególnie do ciekawych wniosków dochodzimy jeśli skonfrontujemy ją z ideą współczesnego nacjonalizmu. Dobrze pokazuje w jakim ślepym zaułku od dłuższego czasu znajduje się ta idea i dlaczego w wielu państwach tak słabo przędzie. Artykuł o komunizmie był mało odkrywczy, Fromm nie tworzy tam jakiejś nowej koncepcji, spodziewałem się po nim więcej. Poza tym utrzymuuje sie w sumie na równym, dobrym poziomie, polecam.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki