FANDOM

OryginałEdytuj

Facebook, jeśli ktoś nie zagląda, posiada małe okienko w prawym górnym rogu, w którym pokazuje zdjęcia i linki do profilów z podpisem "osoby, które możesz znać". Ma tu ułatwić budowanie sieci połączeń, algorytm łączy ze sobą np. ludzi, którzy mają ileś tam wspólnych znajomych itp.

Oczywiście działa to tak se i często lądują tam "ludzie, których wolelibyście nie znać", "osoby, które możesz znać, ale żałujesz" i "ićpanfhuj, nie znam człowieka".

ŹródłoEdytuj

mrw i inni

Przykłady użyciaEdytuj

blox, jeśli ktoś nie zagląda, posiada małe okienko w prawym tylnym rogu, w którym pokazuje blogaska "pattern recognition". Ma podobno prezentować rekognizowanie patterna, trollerkę próby 960, memetykę for retards w łikend, itp.

Oczywiście działa to tak se i często lądują tam "gendery papieża, których wolelibyście nie znać", "Miłosze, które możesz znać, ale żałujesz" i "ićpanfhuj, nie znam żadnego fejsa".

Gazeta Wyborcza, jeśli ktoś nie zagląda, posiada małe okienko w środku, w którym pokazuje felietony i zdjęcia z podpisem "Świąteczna". Ma tu ułatwić budowanie świątecznego nastroju, dać człowiekowi możliwość czytania dłuższych tekstów, które mają charakter eseju itd.

Oczywiście działa to tak se i często lądują tam "Papież był socjalistą", "Kultura wysoka, jakieś nudziarstwa o Pendereckim" i "ićpanfhuj ze sto piętnastym esejem o wojnie".

Notka, jeśli ktoś nie zagląda, posiada link w prawym lewym dolnym, pod którym można zostawić komentarz. Ma tu umożliwić dyskusję, serwis pozwala wpisać swoją uwagę, odpowiedzieć na inną itp.

Oczywiście działa to tak se i często lądują tam "nie mam nic do powiedzenia, ale mi się nie podoba", "po chuj ta notka" i "Notka, jeśli ktoś nie zagląda, posiada link...".

Więcej z Fandomu

Losowa wiki