FANDOM

JA PIERDOLE JAK MNIE WKURWIAJĄ TAKIE CIOTY, NO KURWA. O JAKI JA JESTEM WIELCE HARDKOROWY GITARZYSTA NAJSZYBSZE PALCE NA ŚWIECIE OO JAKA DOBRA SZYBKA, PODKREŚLAM SZYBKA SOLÓWKA. ALBO "OO NAGRAM SOBIE SOLO, ALE NIE JAKIEŚ MELODYJNE, MUSI BYĆ TECHNICZNE, JESTEM LEPSZY BO GRAM SZYBKO A WY CO NADAL PRZEMYŚLANE ZAGRYWKI I SZANOWANIE DŹWIĘKÓW? JA NAPIERDALAM TAPPING, CHUJA SŁYCHAĆ ALE NAPIERDALAM, MIÓD DLA MOICH USZU, GDYBY BYŁO CIUT SZYBSZE TO WYJEBAŁBYM STAREGO WE WSZYSTKIE DZIURY TAKI BYŁBYM PODNIECONY, ZROBIŁBYM JESZCZE TEMAT ŻE METAL I SZATAN I PIEKŁO. ROZUMIEM NADAĆ DYNAMIKI, ALE ZABIJAĆ CAŁY FEELING PIOSENKI DLA WĄTPLIWEJ PRZYJEMNOŚCI SŁUCHANIA SPRINTU PO PENTATONICE? MĘCZYSZ SIĘ, POCISZ I NAPIEPRZAJĄ CIĘ PALCE. MOŻNA O PORÓWNAĆ Z ROZKOSZĄ PODCZAS DŁAWIENIA SIĘ CHUJEM. PRAWDZIWE JEBANE SZOŁ ZACZYNA SIĘ KIEDY TAKI TWARDZIEL MOŻE SIĘ WYKAZAĆ, JAKIEŚ JAM SESSION CZY U SIEBIE W STUDIO. CO TAM MATI NAGRYWAMY COŚ, DLA MNIE TEMPO TURBOSPEEDMETAL500BPM Z DODATKOWĄ PODWÓJNĄ STOPĄ, HEHE COŚ WOLNA, JA TO NIE WIEM JAK WY MOŻECIE GRAĆ TAKIE RZEWNE xD CO TAM CHCESZ NAGRAĆ SEBA? TYLKO MASZ WŁĄCZ GĘSTSZY METRONOM BO SIĘ NIE ZMIEŚCISZ W TAKTACH XD A TERAZ ZW NA MOMENCIK BO MUSZE SIE NASTROIĆ DO DROP C, AHH NIE MA TO JAK BRUTALNE PIECZENIE OPUSZKÓW PRAWEJ RĘKI I WALENIE KONIA DO METALIKI.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki