FANDOM

... jest faktycznie jest jaki jest i tutaj z faktami nie ma co dyskutować ale kurcze ... robi to co robi bo nie ma siły innej, która go wyprze, zastąpi, a ta siłą co przyjdzie na jego miejsce będzie robić rzeczy podobne. A zakładać że po ... zostanie pustka jest naiwnością. Lud nadal potrzebuje czegoś łatwego i natychmiast i jest w stanie za obiecany kolorowy paciorek sprzedać wszystko co ma. Ale tylko pełna konsekwencja jego własnego (świadomego czy nie) wyboru może go z tego ocucić.

ŹródłoEdytuj

Użytkownik obly o Kościele Katolickim na blogu mrw.blox.pl - sparafrazowane przez użytkownik fan-terlika

Przykłady użyciaEdytuj

KK jest faktycznie jest jaki jest i tutaj z faktami nie ma co dyskutować ale kurcze KK robi to co robi bo nie ma siły innej która go wyprze, zastąpi, a ta siłą co przyjdzie na jego miejsce będzie robić rzeczy podobne. A zakładać że po KK zostanie pustka jest naiwnością. Lud nadal potrzebuje czegoś łatwego i natychmiast i jest w stanie za obiecany kolorowy paciorek sprzedać wszystko co ma. Ale tylko pełna konsekwencja jego własnego (świadomego czy nie) wyboru może go z tego ocucić.

SLD jest faktycznie jest jakie jest i tutaj z faktami nie ma co dyskutować ale kurcze SLD robi to co robi bo nie ma siły innej która je wyprze, zastąpi, a ta siłą co przyjdzie na jej miejsce będzie robić rzeczy podobne. A zakładać że po SLD zostanie pustka jest naiwnością. Lud nadal potrzebuje czegoś łatwego i natychmiast i jest w stanie za obiecane odsunięcie prawicy od władzy sprzedać wszystko co ma. Ale tylko pełna konsekwencja jego własnego (świadomego czy nie) wyboru może go z tego ocucić."

Apple jest faktycznie jest jakie jest i tutaj z faktami nie ma co dyskutować ale kurcze Apple robi to co robi bo nie ma siły innej która je wyprze, zastąpi, a ta siłą co przyjdzie na jego miejsce będzie robić rzeczy podobne. A zakładać że po Applu zostanie pustka jest naiwnością. Lud nadal potrzebuje czegoś łatwego i natychmiast i jest w stanie za obiecaną bezawaryjność i funkcjonalność sprzedać wszystko co ma. Ale tylko pełna konsekwencja jego własnego (świadomego czy nie) wyboru może go z tego ocucić.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki