FANDOM

Oryginał Edytuj

Katolickie mordy na spotkaniu z Januszem Palikotem

Lider Ruchu Palikota objeżdża kraj. Odwiedził Siedlce. Czekała go konfrontacja z katolickimi mordami. Ten brutalny epitet pasuje idealnie. Katolickie, prymitywne, powykręcane, pieniące się gęby. Ludzie bez jakiejkolwiek kultury osobistej, wiedzy czy inteligencji. Niczym podludzie, bez godności i szacunku wobec siebie i innych. Przerywanie przemówienia, zakłócanie, pokrzykiwania, wyzwiska. Kiedy Janusz Palikot argumentował konieczność federalizacji UE, zabłysnął "polski macho" (brzuch, sandały w pakiecie ze skarpetkami po kolana, wąsy), wydając z siebie okrzyk "Polska dla Polaków". Kobieta w średnim wieku, zbliżając się niebezpiecznie blisko do polityka (wychowani ludzie zachowują odpowiedni dystans) i wymach*jąc palcem krzyczała "Alkoholiku" i zarzekała się, że "zakaże dzieciom seksualnego rozwoju".

Źródło Edytuj

Przykłady użycia Edytuj

Kułackie mordy na spotkaniu z Włodzimierzem Leninem

Lider SDPRR(b) objeżdża kraj. Odwiedził gubernię tambowską. Czekała go konfrontacja z kułackimi mordami. Ten brutalny epitet pasuje idealnie. Reakcyjne, prymitywne, powykrecane, pieniące się gęby. Ludzie bez jakiejkolwiek świadomości klasowej, ducha rewolucyjnego czy inteligencji. Niczym podludzie bez godności i szacunku wobec siebie i innych. Przerywanie przemówienia, zakłócanie, pokrzykiwania, wyzwiska. Kiedy towarzysz Lenin argumentował konieczność uspołecznienia gospodarki, zabłysnął kułacki bogacz (brzuch, wypchane nakradzionym złotem kieszenie kożucha, wąsy) wydając z siebie okrzyk "won!". Burżujka w średnim wieku, odsuwając się z pogardą od przywódcy (uświadomieni klasowo ludzie nie boją się kontaktu) i wymachując tłustym palcem krzyczała "Bezbożniku" i zarzekała się, że "zakaże dzieciom pracy w kołchozie".

Więcej z Fandomu

Losowa wiki