FANDOM

OriginałEdytuj

Kilka miesięcy wcześniej, jak podała TVN, o Natanku słyszało kilkaset osób. I nie stanowił on jakoś zagrożenia, bo był osobą nieznaną. Ale "dzięki" tej szmatławej telewizyjce o poglądach Natanka usłyszało kilka milionów osób. I sądzę, że jakiś procent z nich zgadza się z tymi poglądami, tym samym powiększając listę osób niebezpiecznych i nietolerancyjnych. A Natanek z zaściankowego księżyka wyrasta, dzięki Walterowi, na ogólnopolskiego guru jakiejś sekty, która, podobnie jak i bractwo Rydzyka, będzie się powiększać. Dzięki więc wam, TVN-owcy, za propagowanie tych idei, za marketing polityczny i PR Natanka, o którym sam zainteresowany mógłby sobie pomarzyć. A może o to Walterowi chodzi, by pielęgnować i propagować takie poglądy, bo sam jest podobną szumowiną.

A ja jestem zwolennikiem nienagłaśniania. Taką metodę stosowali komuniści i, chociaż jestem całkowicie przeciwny ich ideologii, to uważam, że ta praktyka była skuteczna. Bowiem mówienie o kimś, nawet negatywnie, nie zawsze wywołuje zamierzony skutek, nieraz zaś jest wręcz przeciwnie. Natomiast unikanie informowania o takich sprawach powoduje, że ludzie o nich nie wiedzą i podobne idee nie mają żadnego większego oddźwięku. Wszak wielu oszołomów tylko czeka, aż o nich zacznie się głośno, gdyż w ten sposób ich idee zataczają znacznie większy krąg, docierając, poprzez media, do coraz większej liczby odbiorców.

ŹródłoEdytuj

*komentarze earla

Przykłady użyciaEdytuj

Kilka miesięcy wcześniej, jak podała CNN, o Guantanamo słyszało kilkaset osób. I nie stanowiło ono jakiegoś zagrożenia, bo było miejscem nieznanym. Ale "dzięki" tej szmatławej telewizyjce o działalności Guantanamo usłyszało kilkaset milionów osób. I sądzę, że jakiś procent z nich zgadza się z tymi działaniami, tym samym powiększając listę osób niebezpiecznych i nietolerancyjnych. A Guantanamo z zaściankowego więzienia wyrasta, dzięki CNN, na ogólnoświatowy ośrodek jakiegoś zamordyzmu, który, podobnie jak i bractwo Rydzyka, będzie się powiększać. Dzięki więc wam, CNN-owcy, za propagowanie tych idei, za marketing polityczny i PR Guantanamo, o którym sami zainteresowani mogliby sobie pomarzyć. A może o to Turnerowi chodzi, by pielęgnować i propagować takie poglądy, bo sami są podobnymi szumowinami.

A ja jestem zwolennikiem nienagłaśniania. Taką metodę stosowali faszyści i, chociaż jestem całkowicie przeciwny ich ideologii, to uważam, że ta praktyka była skuteczna. Bowiem mówienie o kimś, nawet negatywnie, nie zawsze wywołuje zamierzony skutek, nieraz zaś jest wręcz przeciwnie. Natomiast unikanie informowania o takich sprawach powoduje, że ludzie o nich nie wiedzą i podobne idee nie mają żadnego większego oddźwięku. Wszak wielu oszołomów tylko czeka, aż o nich zacznie się głośno, gdyż w ten sposób ich idee zataczają znacznie większy krąg, docierając, poprzez media, do coraz większej liczby odbiorców.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki