FANDOM

OryginałEdytuj

komuś się pojebało we łbie. ktoś znowu wychodzi ze swoją seksualnością na ulicę. po cholerę mi komiks robiony przez pryzmat czyjegoś dymania? sztuka nie potrzebuje podpisu :lesba, gej. sztuka potrzebuje dobrych historii, komiks potrzebuje dobrej grafiki. niestety bycie lesbijką nie gwarantuje ani jednego ani drugiego. gorzej- śmiem twierdzić, że procent komiksiarek lesbijek rysujących choćby poprawnie jest dążący do zera.

ŹródłoEdytuj

Przykłady użyciaEdytuj

  • komuś się pojebało we łbie. ktoś znowu wychodzi ze swoimi poglądami politycznymi na ulicę. po cholerę mi artykuł robiony przez pryzmat czyjegoś głosowania? dziennikarstwo nie potrzebuje podpisu :prawak, lewak. dziennikarstwo potrzebuje dobrych historii, publicystyka potrzebuje dobrej interpunkcji. niestety bycie prawicowcem nie gwarantuje ani jednego ani drugiego. gorzej- śmiem twierdzić, że procent prawicowych dziennikarzy piszących choćby poprawnie jest dążący do zera.
  • komuś się pojebało we łbie. ktoś znowu wychodzi ze swoim komiksiarstwem na ulicę. po cholerę mi sztuka robiona przez pryzmat czyjegoś rysowania? literatura nie potrzebuje podpisu :komiksiarz, grafik. literatura potrzebuje dobrych historii, beletrystyka potrzebuje dobrego składu. niestety bycie komiksiarzem nie gwarantuje ani jednego ani drugiego. gorzej- śmiem twierdzić, że procent grafików komiksowych piszących choćby poprawnie jest dążący do zera.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki