FANDOM

OryginałEdytuj

Nie chcę tu twierdzić, że żadna z dziewczyn, które chciałyby się dać opublikować w tej antologii nie ma fascynującej i odmiennej opowieści, przy której opadłyby mi cyce z wrażenia, ale jednak doświadczenie uczy, że i tu, jak w każdym gatunku, rządzi klisza i raczej takich standardów należy się spodziewać (oczywiście nie tracąc nadziei na niespodziankę), bo jakby same ramy 'antologii komiksu les' narzucają pewną określoną tematykę. I naprawdę zajebiście chciałbym się mylić i będę się kurewnie cieszył jeśli ta antologia wyjdzie i się okaże, że każde story jest dobrym komiksem i dobrą opowieścią, ale mam poważne obawy, że będzie to dla wielu autorek okazja do wypłakania swoich żalów i pretensji w takim stylu, jak jest to już wypłakiwane od iluś tam lat.

ŹródłoEdytuj

Przykłady użyciaEdytuj

  • Nie chcę tu twierdzić, że żaden z mężczyzn, którzy chcą zabrać głos w dyskusji o tej antologii nie ma fascynującej i odmiennej opinii, przy której opadłyby mi cyce z wrażenia, ale jednak doświadczenie uczy, że i tu, jak w każdym innym przypadku przypudrowanej homofobii, rządzi stereotyp i raczej takich standardów należy się spodziewać (oczywiście nie tracąc nadziei na niespodziankę), bo jakby same ramy 'mężczyzn-homofobów wypowiadających się o komiksowych historiach lesbijek, które jeszcze nie zostały napisane' narzucają pewną określony ton. I naprawdę zajebiście chciałbym się mylić i będę się kurewnie cieszył jeśli jakiś mężczyzna skrytykuje pomysł wydania tej antologii i się okaże, że ma rację i nie ma co wydawać z innych powodów niż uprzedzenia, ale mam poważne obawy, że będzie to dla wielu mężczyzn okazja do powymachiwania penisami w takim stylu, jak machają szowiniści od iluś tam lat.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki