FANDOM

OryginałEdytuj

Niczego wielkiego jeszcze nigdy nie zrobiliście, niczego ważnego nie odkryliście, żadnej afery nie ujawniliście. Każdego dnia czujecie się jak Neo z Matrixa, włączacie komputery i myślicie, że walczycie z całym światem. Ale jaki cios temu światu zadaliście? Wymieńcie jeden Wasz sukces, jedną ranę, która zadaliście elitom, których tak nie znosicie. Nie ma w Was nic z wielkości Neo. Jesteście Cypherami, małymi tchórzliwymi kolaborantami, którzy walkę z Matrixem przy pierwszym ryzyku zamienią na służbę.

ŹródłoEdytuj

Przykłady zastosowaniaEdytuj

  • Niczego wielkiego jeszcze nigdy nie zrobiliście, niczego ważnego nie odkryliście, żadnej afery nie ujawniliście. Każdego dnia czujecie się jak Asterix, włączacie komputery i myślicie, że walczycie z Imperium Rzymskim. Ale jaki cios temu Imperium zadaliście? Wymieńcie jeden Wasz sukces, jedną ranę, która zadaliście elitom, których tak nie znosicie. Nie ma w Was nic z wielkości małego Gala. Jesteście Tuliuszami Destrukcjuszami, małymi tchórzliwymi kolaborantami, którzy walkę z Rzymem przy pierwszym ryzyku zamienią na służbę. Na blogu pattern recognition:

Więcej z Fandomu

Losowa wiki