FANDOM

OryginałEdytuj

Osobiście nie mam wątpliwości, że homoseksualizm jest dyspozycją negatywną. Argumentację na rzecz tej opinii mam prostą – odwołuje się ona do sformułowanego przez Kanta imperatywu kategorycznego. Pokrótce – homoseksualizm oceniam negatywnie, ponieważ nie chciałbym, aby wszyscy ludzie na świecie byli homoseksualistami, gdyż doprowadziłoby to w prostej linii do wyginięcia gatunku ludzkiego.

ŹródłoEdytuj

Wpis "Homo-niewiadomo" na blogu pwilkin

Przykłady użyciaEdytuj

  • Osobiście nie mam wątpliwości, że kobiecość jest dyspozycją negatywną. Argumentację na rzecz tej opinii mam prostą – odwołuje się ona do sformułowanego przez Kanta imperatywu kategorycznego. Pokrótce – kobiecość oceniam negatywnie, ponieważ nie chciałbym, aby wszyscy ludzie na świecie byli kobietami, gdyż doprowadziłoby to w prostej linii do wyginięcia gatunku ludzkiego.
  • Osobiście nie mam wątpliwości, że jedzenie wieprzowiny jest dyspozycją negatywną. Argumentację na rzecz tej opinii mam prostą – odwołuje się ona do sformułowanego przez Kanta imperatywu kategorycznego. Pokrótce – jedzenie wieprzowiny oceniam negatywnie, ponieważ nie chciałbym, aby wszyscy ludzie na świecie żywili się wieprzowiną, gdyż doprowadziłoby to w prostej linii do wyginięcia gatunku świńskiego.
  • Osobiście nie mam wątpliwości, że noszenie krótkich spodenek jest dyspozycją negatywną. Argumentację na rzecz tej opinii mam prostą – odwołuje się ona do sformułowanego przez Kanta imperatywu kategorycznego. Pokrótce – noszenie krótkich spodenek oceniam negatywnie, ponieważ nie chciałbym, aby wszyscy ludzie na świecie nosili krótkie spodenki, gdyż doprowadziłoby to w prostej linii do kiepskiego wyglądania.
  • Osobiście nie mam wątpliwości, że praca szambiarza jest dyspozycją negatywną. Argumentację na rzecz tej opinii mam prostą – odwołuje się ona do sformułowanego przez Kanta imperatywu kategorycznego. Pokrótce – pracę szambiarzy oceniam negatywnie, ponieważ nie chciałbym, aby wszyscy ludzie na świecie byli szambiarzami, gdyż doprowadziłoby to w prostej linii do upadku gospodarczego.
  • Osobiście nie mam wątpliwości, że celibat jest dyspozycją negatywną. Argumentację na rzecz tej opinii mam prostą – odwołuje się ona do sformułowanego przez Kanta imperatywu kategorycznego. Pokrótce – celibat oceniam negatywnie, ponieważ nie chciałbym, aby wszyscy ludzie na świecie żyli w celibacie, gdyż doprowadziłoby to w prostej linii do wyginięcia gatunku ludzkiego.