FANDOM

OryginałEdytuj

Otóż zdradzę ci pewien sekret. Osób, które myślą podobnie jak ja w naszym społeczeństwie jest wiele. Po prostu środowisko GW w którym się obracasz nie jest pod tym względem miarodajne. Wystarczy, że na chwilę oderwiesz się od bloga, playlisty i kompa spojrzysz na świat za oknem, porozmawiasz ze sprzedawcą w zieleniaku, fryzjerem, kierowcą w autobusie … Spytaj ich czy uważają, że ponoszenie przez obywateli równych obciążeń jest sprawiedliwe, spytaj czy ratowanie dzieci jest obiektywnie dobre czy tez jest to tylko ich subiektywna ocena. Ja znam wielu takich ludzi i większość przyznaje jednak mi racje w takich podstawowych sprawach.

ŹródłoEdytuj

Przykłady użyciaEdytuj

  • Otóż zdradzę ci pewien sekret. Osób, które myślą podobnie jak ja w naszym społeczeństwie jest wiele. Po prostu środowisko Esensji w którym się obracasz nie jest pod tym względem miarodajne. Wystarczy, że na chwilę oderwiesz się od bloga, Doktora WHO i kompa spojrzysz na świat za oknem, porozmawiasz z kolesiami z Filmwebu, Pawłem T. Felisem, ekspertami z forum Gazety … Spytaj ich czy uważają, że "Batman" Burtona jest szczytowym osiągnięciem kina superbohaterskiego, spytaj czy Jack Nicholson to najlepszy Joker ever czy tez zagrał zwykłego pajaca w fioletowym wdzianku. Ja znam wielu takich ludzi i większość przyznaje jednak mi racje w takich podstawowych sprawach.
  • Otóż zdradzę ci pewien sekret. Osób, które myślą podobnie jak ja w naszym społeczeństwie jest wiele. Po prostu środowisko "Krytyki Politycznej" w którym się obracasz nie jest pod tym względem miarodajne. Wystarczy, że na chwilę oderwiesz się od tęczowej flagi, blogasków i organizowania demonstracji spojrzysz na świat za oknem, porozmawiasz ze sprzedawcą w zieleniaku, fryzjerem, kierowcą w autobusie … Spytaj ich czy uważają, że w państwowych szpitalach ich dzieci powinny mówić "mama" i "tata", spytaj czy homoseksualizm to prostu nieszkodliwa orientacja czy tez bluźnierstwo przez które God did WTC. Ja znam wielu takich ludzi i większość przyznaje jednak mi racje w takich podstawowych sprawach.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki