FANDOM

Póki co to z całym szacunkiem ale wypierdalaj pajacu. Nie jesteś tu mile widziany. Ja jestem tym człowiekiem, którego kilka dni temu zbanowałeś. Ponieważ nieźle cisnąłem z ciebie i reszty arabskiego ścierwa o pedofilskich i zoofilskich zapędach. Robisz sobie z nas podśmiechujki, próbujesz być zabawny, dowcipny i błyskotliwy. Ale nie jesteś. Określiłbym cie raczej tępym chujem i tchórzem, który nie ma nic wspólnego z prawdziwym mężczyzną. Prawdziwy facet potrafi przyjąc krytykę na klatę. A ty cioto mnie zbanowałeś. Za grosz godności, honoru i charakteru. Teraz weź kocyk i ponapierdalaj troche do allaha cieciu w przescieradłach.

Pamietaj my Polacy też potrafimy odpowiedzieć na zaczepkę i obelgi. Nazwałeś mnie mentalnym drechem, ale pisałem, że ukończyłem podwójne studia. Owszem jestem łysy, ale ubieram sie normalnie jak Europejczyk a nie talib z isis. Podejrzewam, że wiele razy profilaktycznie dostałeś w pysk od takich kolesi jak ja i wielu z nas przy każdej możliwej okazji przypomina ci skutecznie, że ten kraj i kontynent nie jest dla ciebie odpowiednim miejcem. Do póki tu będziesz na twojej drodze natrafisz na takich jak my, którzy będą ci to przypominać każdego dnia. Nikt nie będzie dla ciebie wyrozumiały, bo nie musi. Ty tu przyjechałeś i masz sie dostosować. Jeśli jesteś tak wrażliwy, delikatny i jest to zbyt trudne, to istnieje druga opcja...WYPIERDALAJ.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki