FANDOM

OryginałEdytuj

Maćku – poruszyłeś fragment ogromnego i na dobrą sprawę przerażającego zjawiska. Mi nie jest do śmiechu bo tak się akurat składa, że jak dobrze wiesz sam prowadzę serwis któremu potrzebna jest odwiedzalność, by na siebie zarabiał. Mam dylemat – nie wyrzucę użytkownika, pozwolę mu na łamanie wszelkich granic i czasami prawa (bo i tak tego nikt w internecie nie zauważy) w ten sposób powodując dużą odwiedzalność, albo będę starał się dbać o poziom i co miesiąc będę zastanawiał się jak opłacić wszystkie koszty takiego serwisu. Bardzo ciężka sprawa w wielu wymiarach. Rośnie nam pokolenie wychowane na fałszywym odbiciu rzeczywistości.

ŹródłoEdytuj

Przykłady użyciaEdytuj

  • Wojtku – poruszyłeś fragment ogromnego i na dobrą sprawę przerażającego zjawiska. Mi nie jest do śmiechu bo tak się akurat składa, że jak dobrze wiesz sam prowadzę bloga któremu potrzebna jest odwiedzalność, by na siebie zarabiał. Mam dylemat – nie zbanuję użytkownika, pozwolę mu na łamanie wszelkich granic i czasami prawa (bo i tak tego nikt w internecie nie zauważy) w ten sposób powodując dużą odwiedzalność, albo będę starał się dbać o poziom i co miesiąc będę zastanawiał się jak opłacić wszystkie koszty takiej działalności. Bardzo ciężka sprawa w wielu wymiarach. Rośnie nam pokolenie wychowane na fałszywym odbiciu rzeczywistości.