FANDOM

OryginałEdytuj

(Tekst został podzielony na fragmenty strawne w całości jako copypasty)

Problem z wami polega na tym, że wbijacie moje człowieczeństwo pod wasz tępy, dogmatyczny but, czym budzicie we mnie uśpionego złego Radka, którego od dekady trzymam z trudem na wodzy. Dzisiaj na przykład pomaga mi kilka piw i pół butelki burbona, pojutrze pomoże mi widok Wisły (bo mnie uspokaja) a za tydzień rowerowa przejażdżka po ulubionych miejscach w Warszawie. Ale nie wiem czym polepszę sobie za miesiąc, bo przez was kończą mi się powoli pomysły.

Szczęśliwie dla obu stron, nasze ścieżki krzyżują się nigdy. Bo nie chcę nawet zgadywać jak zareagowałbym na wasze bełkotanki na żywo, skoro w sieci, gdzie mam głównie wyjebane na wszystkich, potraficie swoimi debilnymi tekstami wzbudzić we mnie zimną furię. Mam cichą nadzieję, że unikając szczepień, najdalej w drugim pokoleniu, przestaniecie mnie irytować.

Milszy mi jest pantofelek od was, wy skurwysyny.

ŹródłoEdytuj

Przykłady użyciaEdytuj

  • Problem z wami polega na tym, że wbijacie moje człowieczeństwo pod wasz tępy, pedalski but, czym budzicie we mnie uśpionego złego homofoba, którego od dekady trzymam z trudem na wodzy. Dzisiaj na przykład pomaga mi kilka piw i pół butelki burbona, pojutrze pomoże mi widok żony (bo mnie uspokaja) a za tydzień rowerowa przejażdżka po ulubionych miejscach w Częstochowie. Ale nie wiem czym polepszę sobie za miesiąc, bo przez was kończą mi się powoli pomysły.
  • Szczęśliwie dla obu stron, nasze ścieżki krzyżują się nigdy. Bo nie chcę nawet zgadywać jak zareagowałbym na wasze bełkotanki na żywo, skoro w sieci, gdzie mam głównie wyjebane na wszystkich, potraficie swoimi debilnymi tekstami wzbudzić we mnie zimną furię. Mam cichą nadzieję, że pedaląc się, najdalej w drugim pokoleniu, przestaniecie mnie irytować.
  • Milszy mi jest pantofelek od was, wy skurwysyny.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki