FANDOM

OryginałEdytuj

Przeczytawszy pierwsze trzy tomy „Kronik Diuny”, trudno nie spoglądać na tom czwarty inaczej, jak z ogromną niecierpliwością. Herbert nie tylko stworzył arcydzieło, ale i doskonale poradził sobie z wyzwaniem, jakim jest zręczne przedłużenie wątków doskonałej „Diuny”. W dwóch kolejnych tomach zmienił ton opowieści, przeniósł ciężar z akcji na psychologię postaci i dogłębnie wyeksploatował motywy i aspiracje bohaterów, rozgrywki między nimi i relacje ich łączące. Co będzie dalej?

ŹródłoEdytuj

Przykłady użyciaEdytuj

  • Przeczytawszy pierwsze dwa odcinki Władcy Pierścieni, trudno nie spoglądać na część trzecią inaczej, jak z ogromną niecierpliwością. Tolkien nie tylko stworzył arcydzieło, ale i doskonale poradził sobie z wyzwaniem, jakim jest zręczne przedłużenie wątków doskonałej Drużyny Pierścienia. W kolejnym epizodzie zmienił ton opowieści, przeniósł ciężar z akcji na psychologię postaci i dogłębnie wyeksploatował motywy i aspiracje bohaterów, rozgrywki między nimi i relacje ich łączące. Co będzie dalej?
  • Zapoznawszy się z pierwszymi dziewięcioma Przykazaniami Bożymi, trudno nie spoglądać na przykazanie dziesiąte inaczej, jak z ogromną niecierpliwością. Bóg nie tylko stworzył arcydzieło, ale i doskonale poradził sobie z wyzwaniem, jakim jest zręczne przedłużenie wątków doskonałego "Nie będziesz miał Bogów cudzych przede Mną". W ośmiu kolejnych przykazaniach zmienił ton, przeniósł ciężar z siebie na psychologię człowieka i dogłębnie wyeksploatował motywy i aspiracje ludzi, rozgrywki między nimi i relacje ich łączące. Co będzie dalej?
  • Obejrzawszy pierwsze dwa odcinki Matriksa, trudno nie spoglądać na część trzecią inaczej, jak z ogromną niecierpliwością. Bracia Wachowscy nie tylko stworzyli arcydzieło, ale i doskonale poradzili sobie z wyzwaniem, jakim jest zręczne przedłużenie wątków doskonałej części pierwszej. W kolejnym epizodzie zmienili ton opowieści, przenieśli ciężar z akcji na psychologię postaci i dogłębnie wyeksploatowali motywy i aspiracje bohaterów, rozgrywki między nimi i relacje ich łączące. Co będzie dalej?
  • Obejrzawszy pierwsze trzy części Terminatora, trudno nie spoglądać na część czwartą inaczej, jak z ogromną niecierpliwością. James Cameron nie tylko stworzył arcydzieło, ale i doskonale poradził sobie z wyzwaniem, jakim jest zręczne przedłużenie wątków doskonałego Elektronicznego mordercy. W dwóch kolejnych częściach zmienił ton opowieści, przeniósł ciężar z akcji na psychologię postaci i dogłębnie wyeksploatował motywy i aspiracje bohaterów, rozgrywki między nimi i relacje ich łączące. Co będzie dalej?
  • Przeczytawszy pierwsze dwie części „Operacji chusta", trudno nie spoglądać na część trzecią inaczej, jak z ogromną niecierpliwością. Redaktor Terlikowski nie tylko stworzył arcydzieło, ale i doskonale poradził sobie z wyzwaniem, jakim jest zręczne przedłużenie wątków doskonałej „Operacji chusta 1”. W kolejnej części zmienił ton opowieści, przeniósł ciężar z akcji na psychologię postaci i dogłębnie wyeksploatował motywy i aspiracje bohaterów, rozgrywki między nimi i relacje ich łączące. Co będzie dalej?

Więcej z Fandomu

Losowa wiki