FANDOM

OryginałEdytuj

Ten brak dyscypliny z Waszej strony jest doprawdy porażający!!! Mieliście nie komentować osrona, jana i w_k! Czy tak naprawdę chcecie, by ten portal stał się kolejnym pedalsko - lewackim? Ten portal, to już reduta, to są szańce! Jak z takimi ludźmi walczyć?! W Powstanu Warszawskim z takimi bojownikami powstanie by padło po kilku dniach. Na wskutek braku dyscypliny i gadulstwa! Po co się przed nimi popisujecie? Oni i tak w niczym nie dadzą się przekonać! Prowokują Was, robią z Was jaja i kablują do swoich jak to z nas łatwo zrobić idiotów! A może faktycznie nimi jesteśmy…? Piszę “my”, więc nie ma co się obrażać, tylko zacząć myśleć!

ŹródłoEdytuj

Przykłady użyciaEdytuj

  • Ten brak dyscypliny z Waszej strony jest doprawdy porażający!!! Mieliście nie komentować Frondy i salonu24! Czy tak naprawdę chcecie, by ten blog stał się kolejnym katolsko-prawackim? Ten blog, to już reduta, to są szańce! Jak z takimi ludżmi walczyć?! W Powstaniu Warszawskim z takimi bojownikami powstanie by padło po kilku dniach. Na wskutek braku dyscypliny i gadulstwa! Po co się przed nimi popisujecie? Oni i tak w niczym nie dadzą się przekonać! Prowokują Was, robią z Was jaja i kablują do swoich jak to z nas łatwo zrobić idiotów! A może faktycznie nimi jesteśmy…? Piszę “my”, więc nie ma co się obrażać, tylko zacząć myśleć!
  • Ten brak dyscypliny z Waszej strony jest doprawdy porażający!!! Mieliście nie komentować Pudelka i Kozaczka! Czy tak naprawdę chcecie, by ten blog stał się kolejnym celebrycko-plotkarskim? Ten blog, to już reduta, to są szańce! Jak z takimi ludżmi walczyć?! W Powstaniu Warszawskim z takimi bojownikami powstanie by padło po kilku dniach. Na wskutek braku dyscypliny i gadulstwa! Po co się przed nimi popisujecie? Oni i tak w niczym nie dadzą się przekonać! Prowokują Was, robią z Was jaja i kablują do swoich jak to z nas łatwo zrobić idiotów! A może faktycznie nimi jesteśmy…? Piszę “my”, więc nie ma co się obrażać, tylko zacząć myśleć!