FANDOM

OryginałEdytuj

Toto Ci się podoba? Ja słyszałem dwie piosenki (w tym owe "gołębie") i jestem głęboko zniesmaczony. Pani warunki ma i owszem, ale używa głosu na zasadzie automatu z Lotto wybierającego na chybił trafił dźwięki, głośność, a zwłaszcza interpretację używanych słów. Sensu, ani puenty w tym nie ma. Koszmar. Może i się inspiruje wspomnianymi przez Ciebie paniami, ale analogiczne do tego, jak parodyści Elvisa inspirują się Królem. Ohyda. A teledysku programowo nie mam zamiaru oglądać (tak jak Ty filmów z Sethem Rogenem).

ŹródłoEdytuj

Przykłady użyciaEdytuj

  • O "Terminator: Salvation": Toto Ci się podoba? Ja widziałem dwa filmy (w tym owe "aniołki") i jestem głęboko zniesmaczony. Pan warunki ma i owszem, ale używa kamery na zasadzie automatu z Lotto wybierającego na chybił trafił kadry, plenery, a zwłaszcza ustawienie aktorów. Sensu, ani puenty w tym nie ma. Koszmar. Może i się inspiruje wspomnianą przez Ciebie "Diuną", ale analogiczne do tego, jak Pilipiuk inspiruje się Reymontem. Ohyda. A trailera programowo nie mam zamiaru oglądać (tak jak Ty filmów z Sethem Rogenem).
  • Toto Ci się podoba? Ja czytałem już ze dwie copypasty (w tym owe "Do wszystkich...") i jestem głęboko zniesmaczony. Pani warunki ma i owszem, ale używa słów na zasadzie automatu z Lotto wybierającego na chybił trafił jakieś emo, durne argumenty, a zwłaszcza tl;dru. Sensu, ani puenty w tym nie ma. Koszmar. Może i się nadaję na lansowaną przez Ciebie copypaste, ale analogiczne do tego, jak 34 tom Encyklopedii Britannica nadaje się na opowiadanie przygodowe. Ohyda. A "Do wszystkich..." programowo nie mam zamiaru używać (tak jak Ty linków ze źródłami). mudkipz84 na Copypasta Wiki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki