FANDOM

OryginałEdytuj

Zauważ, że jesteśmy na forum literackim, tu normy kulturowe nie mogą być najważniejsze. Tu się je weryfikuje, z rozmysłem przekracza i bada obszary poza nimi. Od tego zawsze była literatura! Jeśli dla ciebie istota literatury jest gównem to zajmij się spożyciem kiełbasy i pozwól pisarzom robić to co do nich należy i należało od zawsze.

Wy zrobiliście sobie tu filisterski salonik wypełniony czczą paplaniną. Nie potrafiliście nic stworzyć, niczego zainspirować, tylko jojczeć bez końca i zgłaszać żałosne konsumpcyjne pretensje. Jeśli polska fantastyka ma jeszcze coś znaczyć ktoś musiał tym szajsem potrząsnąć.

ŹródłoEdytuj

SzablonEdytuj

Zauważ, że jesteśmy na miejscu poświęconym X, tu normy kulturowe nie mogą być najważniejsze. Tu się je weryfikuje, z rozmysłem przekracza i bada obszary poza nimi. Od tego zawsze było X! Jeśli dla ciebie istota X jest gównem to zajmij się spożyciem kiełbasy i pozwól ludziom robiącym X robić to co do nich należy i należało od zawsze.

Wy zrobiliście sobie tu filisterski salonik wypełniony czczą paplaniną. Nie potrafiliście nic stworzyć, niczego zainspirować, tylko jojczeć bez końca i zgłaszać żałosne konsumpcyjne pretensje. Jeśli polskie Y należące do X ma jeszcze coś znaczyć ktoś musiał tym szajsem potrząsnąć.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki