FANDOM

Oryginał Edytuj

Wrogość wobec Owsiaka i WOŚP nie jest więc jakimś incydentalnym wybrykiem. Jest wyrazem głęboko zakorzenionych charakterystyk psychologicznych prawicowości w ogóle, a polskiej prawicy w szczególności. Warto je rozumieć, by wiedzieć, co zrobią, gdy wreszcie prawicowcy zdobędą upragniony sukces. Można bowiem wątpić, czy jakikolwiek obiektywny sukces wystarczy dla ukojenia ich wielkiego ego i modyfikacji wizji świata społecznego.

Źródło Edytuj

Przykłady użycia Edytuj

Wrogość wobec Rydzyka i Radia Maryja nie jest jakimś incydentalnym wybrykiem. Jest wyrazem głęboko zakorzenionych charakterystyk psychologicznych lewicowości w ogóle, a polskiej lewicy w szczególności. Warto je rozumieć, by wiedzieć, co zrobią, gdy wreszcie lewicowcy zdobędą upragniony monopol medialny. Można bowiem wątpić, czy sukces wystarczy dla ukojenia ich wielkiego ego i modyfikacji wizji świata społecznego.
Wrogość wobec Micosoftu i Windows nie jest jakimś incydentalnym wybrykiem. Jest wyrazem głęboko zakorzenionych charakterystyk psychologicznych fanów Apple w ogóle, a polskich w szczególności. Warto je rozumieć, by wiedzieć, co zrobią, gdy wreszcie Apple zdobędzie większość rynku. Można bowiem wątpić, czy sukces wystarczy dla ukojenia ich wielkiego ego i modyfikacji wizji świata komputerowego.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki