FANDOM

Oryginał Edytuj

Zmierzch jest zaś książką bardzo słabą. I nie, nie jest to kwestia mojego gustu czy subiektywnych odczuć, tylko wypadkowa elementów konstrukcji fabularnej powieści i "płaskości" sylwetek psychologicznych bohaterów. Zżyna z fenomenalnej prozy Anne Rice (Wywiad z wampirem). O ile Harry był w jakiś sposób oryginalny i nowatorski, o tyle Zmierzch jest uproszczonym i dostosowanym do poziomu intelektualnego mniej bystrej młodzieży plagiatem. Ot, taki Harlequin z wampirem cierpiącym na porażenie charakterologiczne.

Źródło Edytuj

Przykłady użycia Edytuj

  • Matrix jest zaś filmem bardzo słabym. I nie, nie jest to kwestia mojego gustu czy subiektywnych odczuć, tylko wypadkowa elementów konstrukcji fabularnej powieści i "płaskości" sylwetek psychologicznych bohaterów. Zżyna z fenomenalnej prozy Philipa K. Dicka (Ubik). O ile Ubik był w jakiś sposób oryginalny i nowatorski, o tyle Matrix jest uproszczonym i dostosowanym do poziomu intelektualnego mniej bystrej młodzieży plagiatem. Ot, taki Harlequin z Wybrańcem cierpiącym na porażenie charakterologiczne.
  • Biblia jest zaś książką bardzo słabą. I nie, nie jest to kwestia mojego gustu czy subiektywnych odczuć, tylko wypadkowa elementów konstrukcji fabularnej powieści i "płaskości" sylwetek psychologicznych bohaterów. Zżyna z mitologii wcześniejszych cywilizacji (Sumerów, Achajów). O ile mity były w jakiś sposób oryginalne i nowatorskie, o tyle Biblia jest uproszczonym i dostosowanym do poziomu intelektualnego mniej bystrej młodzieży plagiatem. Ot, taki Harlequin ze Zbawicielem cierpiącym na porażenie charakterologiczne.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki