FANDOM

Oryginał Edytuj

Znam wielu gejów, są miłymi ludźmi. Przychodzą do mnie jako do psychologa. Bardzo mi ich szkoda i próbuję skierować ich na dobrą drogę. Liczę na ich ocalenie. Rozmawiamy, mówią, że mają problemy z kobietami, są nieśmiali, chcieliby odejść od homoseksualizmu. Uczę ich, jak mają się zachowywać wobec kobiet. Przecież mężczyzna potrzebuje kobiety. W niektórych przypadkach mi się udało.

Źródło: Edytuj

Przykłady użycia Edytuj

  • Znam wielu ateistów, są miłymi ludźmi. Przychodzą do mnie jak do księdza. Bardzo mi ich szkoda i próbuję skierować ich na dobrą drogę. Liczę na ich ocalenie. Rozmawiamy, mówią, że mają problemy z Bogiem, są nieśmiali, chcieliby odejść od ateizmu. Uczę ich, jak mają się modlić i rozmawiać z Bogiem. Przecież człowiek potrzebuje Pana Boga. W niektórych przypadkach mi się udało.
  • Znam wielu metali, są miłymi ludźmi. Przychodzą do mnie jak do zioma. Bardzo mi ich szkoda i próbuję skierować ich na dobrą drogę. Liczę na ich ocalenie. Rozmawiamy, mówią, że mają problemy z fristajlowaniem, są nieśmiali, chcieliby przestać słuchać metalu. Uczę ich, jak miksować i sekwensować. Przecież człowiek potrzebuje dobrego bitu. W niektórych przypadkach mi się udało.
  • Znam wielu zwolenników austriackiej szkoły ekonomii, są miłymi ludźmi. Przychodzą do mnie jak do profesora. Bardzo mi ich szkoda i próbuję skierować ich na dobrą drogę. Liczę na ich ocalenie. Rozmawiamy, mówią, że mają problemy z ekonometrią i statystyką, są nieśmiali, chcieliby estymować, kalibrować, symulować i aproksymować. Przecież człowiek potrzebuje ekonomii matematycznej. W niektórych przypadkach mi się udało.
  • Znam wielu ludożerców, są miłymi ludźmi. Przychodzą do mnie jako do antropologa. Bardzo mi ich szkoda i próbuję skierować ich na dobrą drogę. Liczę na ich ocalenie. Rozmawiamy, mówią, że mają problemy z kobietami, są nieśmiali, chcieliby odejść od jedzenia ludzkiego mięsa. Uczę ich, jak mają się zachowywać wobec kobiet. Przecież mężczyzna potrzebuje kobiety choć niekoniecznie musi ją jeść. W niektórych przypadkach mi się udało.
  • Znam wielu zoofili, są miłymi ludźmi. Przychodzą do mnie jako do psychologa. Bardzo mi ich szkoda i próbuję skierować ich na dobrą drogę. Liczę na ich ocalenie. Rozmawiamy, mówią, że mają problemy z kobietami i mężczyznami, są nieśmiali, chcieliby odejść od zoofilii. Uczę ich, jak mają się zachowywać wobec ludzi. Przecież człowiek potrzebuje drugiego człowieka. W niektórych przypadkach mi się udało. Ausir na blogu Kratery
  • Znam wielu realistów, są miłymi ludźmi. Przychodzą do mnie jako do ontologa i metodologa. Bardzo mi ich szkoda i próbuję skierować ich na dobrą drogę. Liczę na ich ocalenie. Rozmawiamy, mówią, że mają problemy z kobietami, są nieśmiali, chcieliby odejść od realizmu. Uczę ich, jak mają się zachowywać wobec odwiecznego pytania: co jest? Przecież mężczyzna potrzebuje podejrzliwości epistemologicznej. W niektórych przypadkach mi się udało. Jaś Skoczowski na blogu Takie Nic

Więcej z Fandomu

Losowa wiki